Chrystus się narodził chwalmy Go! Chwała Jezusowi Chrystusowi 2020.12.24 Arcybiskup Sergiej Żurawlew

 

Chrystus się narodził, chwalmy Go.

Chwała Jezusowi Chrystusowi.

Chwała naszemu Panu Zbawicielowi.

#АрхиепископСергейЖуравлев

Arcybiskup Sergiej Żurawlew

Donate: https://archbishopsergeyzhuravlev.blogspot.com/2019/05/xxi.html

 

Wszystkich przyjaciół pozdrawiam z Tuły z miłością w Chrystusie Jezusie.

Błogosławieństwa Pańskie dla was ze starożytnego miasta Tuła.

Tak, dzięki Bogu. Życzę wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. I choć historycznie Narodzenie Chrystusa przypadało na jesień, to zgodnie z tradycją Kościoła katolickiego, prawosławnego, obchodzimy to święto zimą w grudniu, w styczniu. W prawosławiu w ogóle, w styczniu, 7 stycznia obchodzone jest Boże Narodzenie. Ale najważniejsze jest oczywiście to, aby Boże Narodzenie miało miejsce w naszych sercach, aby wydarzyło się w nas, wierzących, aby Chrystus naprawdę narodził się w naszej istocie, w naszych sercach. I żeby królował w nas, żeby żył w nas.

Przyjaciele, bracia, siostry, modląc się dziś i w te dni, modląc się za Rosję, modląc się za Ukrainę, błogosławiąc Polskę, modlę się, aby rzeczywiście cud Bożego Narodzenia odbywał się w ludzkich sercach. Ponieważ przyjście Zbawiciela naszego Pana jest najważniejsze, po co właściwie wydarzyło się Boże Narodzenie, po co Zbawiciel przyszedł na ziemię. Dla naszego zbawienia. Przyszedł, aby zbawić nas od grzechów, aby naprawdę odkupić nas od grzechu. Odkupić nas dla Boga. Przyjaciele i nie bez powodu cała historia świata rasy ludzkiej dzieli się teraz przed naszą erą i naszą erą. Mówimy, zanim nasza Era się rozpoczęła i odliczamy lata od momentu, gdy nasza Era się rozpoczęła. I początek naszej ery, początek nowej ery, początek w rzeczywistości nowej epoki, nowej ery, nie tylko epoki, ale właśnie nowej ery to było nadejście naszego Mesjasza. Narodzenie Chrystusa. Jego pierwsze przyjście. A teraz czekamy na jego chwalebne drugie przyjście. Spodziewamy się jego chwalebnego przyjścia na obłokach niebios zgodnie z obietnicą. Dlatego wierzymy i głosimy Ewangelię Chrystusa. Wierzymy w Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Który został ukrzyżowany, pochowany, zmartwychwstał, wstąpił do nieba w chwale i ponownie przyjdzie sądzić żywych i umarłych, a jego królestwo nie będzie miało końca. Nie ma i nigdy nie będzie miało końca.

Bracia, siostry przed imieniem Jezusa Chrystusa każde kolano pochyla się w niebie, na ziemi i w piekle. Rzeczywiście, nie ma nikogo takiego jak nasz Pan Jezus Chrystus. I przed Jego imieniem ugięły się moje kolana, moje serce pochyliło się pewnego dnia i pewnego dnia wasz pokorny sługa wezwałem imię Pana Jezusa Chrystusa. I jest napisane, że każdy, kto wezwie imię Pańskie, zostanie zbawiony.  I bardzo się cieszę, że w ostatnich latach naprawdę mam kontakt z wierzącymi różnych wyznań, różnych denominacji, od ponad 33 lat jestem duchownym prawosławnym, a niedługo miną 34 lata, odkąd zacząłem posługiwać w cerkwi prawosławnej, jako prawosławny duchowny, jako kapłan. I przez cały ten czas, od początku 1987 roku, byłem pastorem kościoła, duchownym prawosławnym, naprawdę widzę, że Kościół Boży, Kościół Chrystusa to znacznie więcej niż wyznania i denominacje, znacznie więcej niż prawosławie czy jakakolwiek inna konfesja czy denominacja. Że Duch tchnie, gdzie chce!

A zwłaszcza od 1996 roku, kiedy naprawdę zacząłem się kontaktować, ponieważ przed 96 rokiem nie miałem takiej komunikacji, zacząłem kontaktować się z wierzącymi różnych wyznań, różnych denominacji i jestem za to bardzo wdzięczny Bogu. Bardzo wdzięczny Bogu za to, że w tych relacjach, naszym obcowaniu, my wierzący, chodzący w Jego świetle, naprawdę krew Jezusa Chrystusa obmywa nas z wszelkiego grzechu, w tych relacjach rozpadają się niektóre takie przeszkody, bariery, między Kościołami, między wyznaniami, ponieważ kiedy nie mamy ze sobą komunikacji, nawet jeśli nie mówimy tylko o sferach kościelnych, ale ogólnie, jeśli ludzie nie mają ze sobą komunikacji, pojawia się co najmniej pewna, powiedzmy podejrzliwość, czasami pojawia się nieufność i wiele złych rzeczy, kiedy ludzie mają brak komunikacji.

Najgorszą rzeczą, jaka wydarzyła się między nami a Bogiem w swoim czasie 5781 lat temu, jest to, że my ludzie straciliśmy kontakt z Bogiem. Ale dziękczynienie Bogu, że dwa tysiące lat temu, rzeczywiście tę połączenie zostało odnowione i przywrócone! Już od dwóch tysiącleci. Przywrócone przez Jezusa Chrystusa i w samym Panu Jezusie Chrystusie. Bogu niech będą dzięki za wszystko, moi drodzy.

I tak naprawdę, kiedy ludzie się komunikują, zaczynają już ufać sobie nawzajem, zaczynają widzieć w sobie wspólne cechy, podobieństwa. I wtedy, gdy jesteśmy wierzącymi różnych wyznań różnych denominacji, kiedy zaczynamy się ze sobą komunikować, oceniam to na własną rękę, patrzę na to, że niektóre stereotypy rozpadają się, w moim chrześcijaństwie, powiedzmy do początku 96 roku, byłem duchownym, byłem wtedy proboszczem kościoła, byłem zwykłym wiejskim księdzem, do 1991 roku prowadziłem posługę w czasach radzieckich jako recytator, jako subdiakon, potem jako diakon, a pod koniec 91 roku zostałem księdzem. A do 1996 roku, będąc księdzem, kapłanem wiejskich kościołów w obwodzie riazańskim, a następnie w obwodzie briańskim, komunikowałem się wyłącznie z prawosławnymi chrześcijanami i oczywiście przede wszystkim z duchownymi prawosławnymi. Ale w 96 roku, kiedy zacząłem komunikować się z różnymi chrześcijanami innych wyznań, innych denominacji, wiecie co odkryłem, odkryłem, że naprawdę Chrystus jest w naszych sercach, niezależnie od naszych obrzędów, tradycji, niezależnie od naszych pieśni, naszych świątyń, kościołów, domów modlitwy. On naprawdę żyje jak w swojej świątyni w naszych sercach. I od razu zauważyłem to dla siebie, że naprawdę Duch Boży oddycha/tchnie tam, gdzie chce. Te słowa z Pisma Świętego stały się dla mnie wtedy pewną Remą, rozumiecie? Objawieniem, od Boga Najwyższego. I jestem wdzięczny Bogu, że On przepełnił Swoim światłem moje serce i rozpromienił nade mną światło Swojej Twarzy.

Ogólnie rzecz biorąc, Jezus Chrystus jest Światłem oświecającym każdego człowieka przybywającego na ten świat. On jest naprawdę światłem Bożym dla całej cierpiącej ludzkości. On jest naprawdę światłem świecącym w ciemności. I ciemność go nie objęła. Co więcej, ta ciemność rozprasza się/znika, ponieważ światło, to jedyne, co robi, rozprasza wszelką ciemność. Stało się to wtedy, dwa tysiące lat temu, ponieważ Syn Boży, Syn Człowieczy przyszedł, aby naprawdę rozproszyć wszelką ciemność, aby zniszczyć dzieła diabła. I robi to dzisiaj. Teraz. W nas wierzących i wśród nas, ponieważ wiemy z Listu do Hebrajczyków, że Jezus Chrystus wczoraj i dziś i na wieki jest taki sam. On jest naprawdę taki sam dzisiaj i teraz. I dzisiaj także zbawia grzeszników, dziś także uzdrawia chorych i niszczy wszelkiego rodzaju sekciarskie sposoby myślenia. Wszelkiego rodzaju podziały, ludzkie uprzedzenia, lęki, fobie uwalnia nas naprawdę. Jak pięknie powiedział w jednym miejscu Pisma Świętego w Jana 8:32, gdzie jest napisane: "poznacie prawdę, a Prawda was wyzwoli". Oto rzeczywiście, poprzez poznanie prawdy przychodzi wolność.

Wielki reformator chrześcijaństwa, syn narodu czeskiego Jan Hus mówił, że prawda nic innego nie wytwarza, gdy tylko nas wyzwala. To słusznie moi drodzy. To jest prawdą. I oczywiście to, co dzieje się dzisiaj, teraz, jest naprawdę cudem Boga. Dziś, dwa tysiące lat później, widzimy, że setki milionów wierzących we wszystkich krajach, na wszystkich kontynentach, różnych kolorach skóry, różnych wyznaniach i denominacjach, różnych przekonań, ale naprawdę mających tę miłość Bożą w sobie. Pokonują wszelkiego rodzaju separacje i znowu, i znowu, przypominam sobie szczególnie w te przedświąteczne i świąteczne dni, takie bardzo piękne i radosne, przypominam modlitwę arcykapłana w 17rozdziale Ewangelii Jana właśnie tam jest zapisana ta modlitwa arcykapłana, w której modlił się nasz Nauczyciel, nasz Pan i Zbawiciel, modlił się: "niech będą w nas zjednoczeni, tak jak Ty i ja jesteśmy zjednoczeni.»

A Chrystus narodził się nie po to, aby niszczyć dobre, nie, ale dla tego, żeby niszczyć zło, aby niszczyć dzieła diabła, i aby ratować ludzi. I czy wiecie jeszcze, żeby uchronić między innymi od wszelkiego rodzaju przesądów religijnych, wszelkiego rodzaju wrogości, nienawiści, ponieważ wziął na siebie wszelką wrogość. I raz przybił to do krzyża, dwa tysiące lat temu.

Wierzę, że zadaniem dzisiejszych wierzących, ludzi, w sercach których naprawdę żyje Jezus Chrystus, jest niesienie tego światła, Boskiego światła w ten świat. Ponieważ nazwał nas, wierzących „światłem tego świata”, ponieważ On jest Światłością. Jeśli więc w Kazaniu na Górze w Ewangelii Mateusza 5 rozdziale nazwał wierzących światłem tego świata, to tym bardziej teraz, kiedy Chrystus jest nie tylko wśród nas, ale także jest w nas.

Największy sakrament, największa tajemnica we wszechświecie, która się spełniła i się spełnia - Chrystus w nas jest nadzieją chwały. Tak jest drodzy!

I chcę wam pogratulować, pobłogosławić, pozdrowienia z Rosji z Tuły, ogromne pozdrowienia dla wszystkich. I chociaż z powodu kwarantanny, z powodu tych izolacji, kwarantanny i tego całego problemu epidemii, niewiele mamy komunikacji i nie mogę fizycznie być z wami w Warszawie w Polsce, ale przekazuję pozdrowienia z Rosji i błogosławię was wszystkich przyjaciele, błogosławię i dziękuję Bogu za Internet, że mamy taką możliwość, naprawdę mieć tę komunikację, nawet w warunkach kwarantanny. Tak naprawdę, w warunkach kwarantanny, która ma miejsce w taki czy inny sposób, we wszystkich rozwiniętych krajach świata, myślę, że jest plus, w tym wszystkim, na czym polega ten plus, że w rzeczywistości zrozumienie, które staje się zaostrzone, staje się bardziej zaostrzonym zrozumienie bardzo wielu wierzących, że właśnie my sami jesteśmy świątynią Boga, że jesteśmy Kościołem Bożym, ponieważ teraz podczas kwarantanny, czasami, nawet nie na wszystkie nabożeństwa, można dostać się ludziom, prawda? Nie na wszystkie zebrania czy liturgie można się dostać, ale za pomocą Internetu tak naprawdę możemy uczestniczyć w spotkaniach, być razem, uczestniczę w waszych nabożeństwach w Polsce w Warszawie, dzięki transmisji. Dziękuję pastorowi Krzysztofowi i wszystkim, którzy naprawdę, tak, dzielili się i będą dzielili się słowem, a w tą niedzielę, i w następną znowu, jeżeli Bóg pozwoli, będę razem z wami uczestniczył, oglądając transmisje z Warszawy.

Błogosławię Świętego Boga razem z wami, przyjaciele i chociaż chwalimy Boga w różnych językach, i nie znam polskiego, ale bardzo lubię te polskie psze ... psze ... samą tą mowę, ten język polski. Ale jest naprawdę jeden język, który wszyscy rozumiemy i Rosjanie, i Polacy, i wszyscy, wszyscy, wszyscy na ziemi. Wszyscy ludzie niezależnie, i nawet nie tylko ludzie, w zasadzie, także świat zwierząt i świat roślin, wszyscy rozumieją ten język, język miłości. Moi przyjaciele ten to język boskiej miłości, wszyscy go rozumiemy. I ten język jest dostępny dla wszystkich i dla wszystkiego, dla wszystkich i dla każdego, i niech dzisiaj z serca do serca błogosławieństwo to zostanie przekazane przez Ducha Świętego Boga z Rosji z miłością w Chrystusie Jezusie, Panu naszym.

Tak, błogosławię Ukrainę, jeśli Bóg pozwoli, w styczniu - lutym będę w Kijowie, chce jechać. A także wtedy, jeśli Bóg zechce, będę w Polsce, w Warszawie. Bóg zapewni i poprowadzi.

Błogosławię pastora Krzysztofa, błogosławię wszystkich przyjaciół Reformacji kościoła i proszę Boga, aby naprawdę wszelkiego rodzaju przegrody rozpadły się w tych dniach i aby Chrystus Jezus, urodzony w Betlejem w Judei, dla naszego zbawienia, naprawdę pomógł nam wszystkim przezwyciężyć wszelkiego rodzaju te nieporozumienia, wszelkiego rodzaju te uprzedzenia nasze ludzkie, wszelkiego rodzaju lęki, fobie i naprawdę nas wyzwoliłby. Niech nas uwolni od tego wszystkiego i obdarzy swoją miłością. Ponieważ jest On zarówno Wiarą, Nadzieją i Miłością. Ale miłość jest większa. Bóg jest światłem i nie ma w nim żadnej ciemności. On jest miłością i nie ma w nim żadnej niechęci, tak naprawdę, w tych dniach obchodzone jest również święto Chanuki. Święto odnowy świątyni Bożej, wspominamy wydarzenia, które miały miejsce w 164 roku przed naszą erą. Jeszcze przed Chrystusem. Kiedy rzeczywiście w narodzie Bożym, w Izraelu wydarzył się wielki cud. I była odnowa świątyni Bożej. I to wydarzenie wciąż wspominamy, choć minęło już ponad dwa tysiąclecia, przyjaciele. Ale najgłówniejsze wiecie co? Rzeczywiście, to że dziś świątynią Bożą świętą, jest żywa osoba, to ty i ja. Pamiętajcie, jak pisał Apostoł Paweł w 1 Koryntian 3: 16 – " czyż nie wiecie, że jesteście świątynią Boga i Duch Boży żyje w was»

Tak, wiem! Powiedz to: tak, wiem to! Jestem świątynią Boga! Jesteśmy świątynią Boga! A Duch Boży żyje w nas!

Ja, ty, on, ona są razem Kościołem Chrystusa. Kościołem Bożym. Królestwem niebieskim.

 

24 Niech cię Pan błogosławi i strzeże. 

25 Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą,

niech cię obdarzy swą łaską. 

26 Niech zwróci ku tobie oblicze swoje

i niech cię obdarzy pokojem.

 

W imię Jezusa Chrystusa, amen! I niech łaska naszego Pana Jezusa Chrystusa, miłość Boga Ojca, komunia z nami wszystkimi będzie Duchem Świętym, amen!

Tak, przyjaciele, z Rosji, z miłością ze starożytnego miasta Tuła, przesyłam pozdrowienia i gratulacje, narodził się Chrystus, uwielbiajmy Go! Chwalimy naszego Pana, który narodził się dla naszego zbawienia.

Są cudowne piosenki w różnych językach, ostatnio słuchałem polskich kolęd, po polsku, niektórych nie znałem, słyszałem pierwszy raz, niektóre słyszałem już nie pierwszy raz i śpiewałem razem, tak, bardzo ładnie, zwłaszcza gdy chór chłopięcy wykonywał te stare kolędy, występ został nagrany w Warszawie, niesamowite! Wiecie, tak jakby aniołowie z nieba wychwalali narodzonego Chrystusa

Śpiewa kolędę po polsku….

 

Nie pamiętam wszystkich słów, przepraszam, jeśli się gdzieś mylę, ale bardzo ładnie, bardzo ładnie brzmiało i brzmi, a niektóre z tych piosenek znam i będę w tych dniach słuchać też kolęd i śpiewać razem z wami przyjaciele i chwalić Jezusa Chrystusa razem z wami. Ale mam nadzieję, że pewnego dnia twarzą w twarz razem z wami będziemy wielbić naszego Pana i Zbawiciela.

Z pokojem Bożym! Pokój wam wszystkim i Łaska niech się mnożą w poznaniu Pana Naszego Jezusa Chrystusa.


 




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Пророчество о последних временах, данное через пастора и пророка Филиппа Барнета (Киев, Украина)

Реформаторское православное, евангельское служение! Обновленческое движение XXI столетия! Обновление в Духе Святом! Реформация в Православии и во всем мировом Христианстве! #АрхиепископСергейЖуравлев #РПЦХС #КиевскаяАрхиепископия

Благодарю всех, кто молитвенно и финансово участвует в моем служении Господу! #АрхиепископСергейЖуравлев