#МолитваЗаУкраїну! Коли в штормах ми думаємо про себе, ми тонемо. Коли про Христа - йдемо по водам! Слава Ісусу Христу!

 


Боже, благослови Україну! Боже, благослови Твоєю силою і благодаттю Духа Святого! Боже, благослови українське військо, дай йому перемогу над російським окупантом! Боже, благослови нашу землю Твоїм небесним, справедливим миром!
Благословення Господнє на вас, з Його благодаттю і чоловіколюб'ям, завжди, нині, і повсякчас, і навіки вічні! #Амінь!

https://www.facebook.com/groups/prayer.for.ukraine.kyiv

Коли в штормах ми думаємо про себе, ми тонемо. Коли про Христа - йдемо по водам!
#СлаваІсусуХристу!

#ЖиттяПереможеСмерть!
#ДякуюБогуЗаПеремогу!
#МолитваЗаУкраїну!

#АрхиепископСергейЖуравлев

#РПЦХС
#КиевскаяАрхиепископия

Donate: https://archbishopsergeyzhuravlev.blogspot.com/2019/05/xxi.html








Комментарии

  1. "Коли я піду хоча б навіть долиною смертної темряви, то не буду боятися злого, бо Ти при мені, Твоє жезло й Твій посох вони мене втішать! Ти передо мною трапезу зготовив при моїх ворогах, мою голову Ти намастив був оливою, моя чаша то надмір пиття! Тільки добро й милосердя мене супроводити будуть по всі дні мого життя, а я пробуватиму в домі Господньому довгі часи!" (Псалми 23:4-6)
    #ЖиттяПереможеСмерть
    #ДякуюБогуЗаПеремогу

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Пророчество о последних временах, данное через пастора и пророка Филиппа Барнета (Киев, Украина)

Реформаторское православное, евангельское служение! Обновленческое движение XXI столетия! Обновление в Духе Святом! Реформация в Православии и во всем мировом Христианстве! #АрхиепископСергейЖуравлев #РПЦХС #КиевскаяАрхиепископия

Благодарю всех, кто молитвенно и финансово участвует в моем служении Господу! #АрхиепископСергейЖуравлев