#МирВсем 2024.04.19 Утренняя молитва #АрхиепископСергейЖуравлев #ЯиОтецОдно !!! 1Цар.25:6 и скажите так: "[здравствуй,] мир тебе, мир дому твоему, мир всему твоему!



1Цар.25:6 и скажите так: "[здравствуй,] мир тебе, мир дому твоему, мир всему твоему!


1Цар.25:6 и скажите так: "[здравствуй,] мир тебе, мир дому твоему, мир всему твоему! https://www.youtube.com/live/dIRyiBS0_eU?si=120vCOi5yGRIb9lM #МирВсем 2024.04.19 Утренняя молитва #АрхиепископСергейЖуравлев #ЯиОтецОдно #ПапочкаБог #Авва #Аминь Я вештався світом, Шукав дивні квіти, З кожним наступним кроком Рахував роки... Твоїми ногами знаходив Занедбані храми, Серце, відлите в камені, Легшало навпаки... Приспів: Де би я, де би я, де би я, Де би я не був - все про тебе Нагадує, мов позаду ідеш, Або дивишся на мене крізь світ... Де би я, де би я, де би я, Де би я не був - все охоплено Твоєю владою, за собою ведеш, Вимальовуючи слід... Буває злітаю, хочу сховатись Від зграї - все вмить завмирає, Коли очі твої кидають пелюстки... Я все розумію, але недосяжна мрія Буде жити і після того, Як дістанусь твоєї руки!.. Приспів. Ти завжди зі мною поруч – Праворуч або ліворуч, В розмовах сторонніх людей Я чую твої думки... Проте, до нестями мусимо бавити Себе почуттями, ідем по одному колу, Наче стрімкі струмки... Приспів. https://www.pisni.org.ua/songs/2358899.html https://www.youtube.com/live/dIRyiBS0_eU?si=120vCOi5yGRIb9lM


Комментарии

  1. "Благословен Бог и Отец Господа нашего Мошиаха Иешуа, по великой Своей милости возродивший нас воскресением Иешуа из мертвых к упованию живому!" (1Пет.1:3)

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Пророчество о последних временах, данное через пастора и пророка Филиппа Барнета (Киев, Украина)

Реформаторское православное, евангельское служение! Обновленческое движение XXI столетия! Обновление в Духе Святом! Реформация в Православии и во всем мировом Христианстве! #АрхиепископСергейЖуравлев #РПЦХС #КиевскаяАрхиепископия

Благодарю всех, кто молитвенно и финансово участвует в моем служении Господу! #АрхиепископСергейЖуравлев